دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مرداد 1398 - 11:26
دوشنبه هفته جاری؛

مجلس نحوه پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری را بررسی می‌کند

نمایندگان در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گزارش کارگروه اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی در نحوه جذب و پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری را بررسی می‌کنند.
کد خبر : 407085

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، کارگروه‌ اعمال ماده 234 کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوشنبه هفته جاری نحوه جذب و پذیرش حسین فریدون در مقطع دکتری را بررسی می‌کند.


به گزارش آنا،‌ موضوع پرونده تحصیلی «حسین فریدون» در تاریخ دهم بهمن سال 1395، یعنی در اوایل آغاز به کار دوره دهم مجلس شورای اسلامی در دستور کار کمیسیون آموزش قرار گرفت، در آن زمان ریاست این کمیسیون را محمدمهدی زاهدی به‌عهده داشت، بر همین اساس، زاهدی نیز به‌عنوان رئیس کمیسیون و مسئول مستقیم پرونده، دستور تشکیل کمیته 3 نفره‌ای را برای بررسی ابعاد و جزئیات بیشتر پرونده صادر کرد.


سه تن از اعضای کمیسیون آموزش مجلس، شامل سیدجواد ابطحی، محمد قمی و کارن خانلری اعضای کمیته سه نفره بررسی پرونده بودند که ریاست این کمیته، به محمد قمی سپرده شد.


 طبق گفته اعضای کمیسیون آموزش مجلس و نیز اعضای کمیته  سه نفره بررسی پرونده تحصیلی حسین فریدون، از جمله سیدجواد ابطحی، نتیجه بررسی‌های این کمیته به‌دلیل تعلل‌های صورت گرفته به زمان ریاست زاهدی بر این کمیسیون نرسید، تا جایی که در تاریخ 29 خرداد سال گذشته، سکان ریاست کمیسیون آموزش پارلمان به محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید (اصلا‌ح‌طلبان) مجلس سپرده شد.


در قریب به یک سال ریاست محمدرضا عارف در کسوت ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در اینباره هیج اظهار نظری نکرد. 


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته